.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کم‌توجهی مسئولان به نمایشگاه قرآن مازندران

مدیر نمایشگاه صحیفه سبز مازندران از بی‌مهری مسئولان نسبت به نمایشگاه قرآنی صحیفه سبز مازندران در بابل انتقاد کرد.
به گزارش شمال نیوز قاسم عزیززاده گرجی در حاشیه افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآنی صحیفه سبز مازندران در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: انتظار داشتیم مسئولان فرهنگی مازندران و شهرستان بابل با حضور در نمایشگاه صحیفه سبز مازندران حداقل با ارائه پیشنهاد نسبت به کیفی‌سازی نمایشگاه در سال‌های آتی به ما کمک می‌کردند.
وی با اشاره به اینکه تمام هزینه برپایی نمایشگاه صحیفه سبز مازندران از طریق کمک‌های مردمی تامین شده است، افزود: مسئولان مازندران و شهرستان بابل حداقل یک خودرو برای جابجایی وسایل در اختیار ما قرار نداده و حتی حاضر نشدند با تشویق‌های اندک جوانان فعال این نمایشگاه را تشویق کنند.
گرجی بیان داشت: بنرهای تبلیغاتی فراوانی را برای نصب در سطح شهر آماده کردیم، اما مسئولان بابت نصب بنرها مبلغ 20 هزار تومان پول از ما درخواست می‌کنند که ما قادر به پرداخت این پول نیستیم.
این مسئول با اشاره به اینکه تبلیغات محیطی نقش بسزایی در معرفی نمایشگاه ایفا می‌کند، خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان نسبت به این نمایشگاه مهربان‌تر عمل کرده و با حضور در این نمایشگاه سبب دلگرمی برگزارکنندگان نمایشگاه شوند.
گرجی از کیفی بودن محصولات فرهنگی نمایشگاه صحیفه سبز مازندران خبر داد و اذعان داشت: در سال جاری غرفه‌های نمایشگاه صحیفه سبز مازندران در بابل نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 30 درصد رشد داشته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.